موسسه مدیریت دارایی (IAM):

موسسه مدیریت دارایی (IAM) یک نهاد بین المللی حرفه ای و غیر انتفاعی برای متخصصان مدیریت دارایی است که در سال 1994 میلادی در انگلستان تاسیس شد و در حال حاضر بیش از 2700 عضو و شبکه ای با بیش از 30،000 نفر در سطح جهان دارد. IAM دانش مدیریت دارایی و بهترین شیوه های اجرایی را در این زمینه تدوین و توسعه می کند و مزایای نظام مدیریت دارایی را برای افراد، سازمان ها و جامعه نشر می دهد.

چشم انداز این موسسه شناخته شدن به عنوان بدنه پیشرو ، بین المللی و حرفه ای برای مدیریت دارایی بوده است و می توان با بازخوردهای بین المللی منطق و شیوه های این موسسه اعلام کرد که IAM تاکنون توانسته است به خوبی به چشم انداز مورد نظر خود دست یابد.

عضویت حقوقی در IAM در کنار اعتباربخشی به شرکت مدیران ارزش دارایی های فیزیکی، پاوان، به عنوان عضوی رسمی، معتبر و حقوقی در شبکه بین المللی متخصصین مدیریت دارایی و مدیریت دارایی های فیزیکی موجب شده است که ما بتوانیم از به روز ترین اطلاعات، آموزش ها، منابع، تکنیک ها و دانش مدیریتی برای ارائه مشاوره و خدمات به مشتریان خود در طی نمودن گام های پیاده سازی نظام مدیریت دارایی فیزیکی و تحقق هر چه بیشتر ارزش های دارایی محور این سازمان ها بهره جویی نماییم.

مدیریت دارایی IAM

انجمن نگهداری و تعمیرات ایران :

انجمن نگهداری و تعمیرات (نت) ایران با چشم انداز پیشرو شدن در رشد و ارتقای فرهنگ نظام‌های نگهداری و تعمیرات در ایران و تبدیل به  مرجعی قابل اطمینان در حوزه دانش، مهارت و توانایی فرهنگ نظام‌های نگهداری و تعمیرات تاسیس شده است.

ماموریت این انجمن  گسترش و پیشبرد و ارتقای علم و توسعه کمی و کیفی نیروهای متخصص و بهبود بخشیدن به امور آموزشی و پژوهشی در زمینه‌های مربوط به نگهداری و تعمیرات از طریق انجام تحقیقات علمی و فرهنگی در سطح ملی و بین‌المللی بین محققان و متخصصانی که به‌گونه‌ای با علم نگهداری و تعمیرات سر و کار دارند، ارائه خدمات آموزشی و پژوهشی، تشکیل گردهمایی‌های علمی در سطح ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی و انتشار کتب و نشریات علمی در راستای غنی سازی فرهنگ « نت » در کشور،  ایجاد بسترهای لازم جهت رشد و توسعه ” نظام های نگهداری وتعمیرات نوین “ در مراکز و مجتمع‌‌های صنعتی جهت افزایش تولید بهینه صنعتی، کم شدن ضایعات، وارستگی اقتصادی، افزایش بهره‌وری، سوددهی و صیانت ازسرمایه‌های ملی‌در راستای ایجاد مزیت‌های رقابتی جهت حضور مؤثر در بازارهای جهانی می باشد.

شرکت مدیران ارزش دارایی های فیزیکی، پاوان، با توجه به توانمندی و تخصص انجمن نگهداری و تعمیرات ایران در حوزه های مرتبط با نگهداری و تعمیرات (به عنوان یکی از بخش های مهم چرخه عمر دارایی های فیزیکی) به عضویت این انجمن در آمده است.

انجمن نگهداری تعمیرات ایران

فهرست